SELAMAT DATANG

TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH SEBENTAR DI SINI

Thursday, October 22, 2009

kau kesayangan ku...


kawan-kawan...
setiap orang mesti ada kesayangan kan?
sama la ngn aku...
aku begitu memnujanya...
aku begitu menyayanginya...
aku begitu mencintainya...
seleruh kasihku tertumpah untuknya...
hanya untuk mu sayang...

SAYANG...
ketahuilah...
aku amat menyayangimu....
pada beberapa hari lepas...
berlaku sesuatu yang xterduga antara aku dengannya...
setelah bangkit dari tido..
aku terus menyentuhnya, membelainya dan membersihkannya agar ia sentiasa segar dan bersemangat...

namun...
perkara yang tidak diingi juga berlaku...
kesayangan aku terpaksa dihantar ke ICU...
aku segera menghantrnya kerana bimbang akan keselamatannya...
aku amat menyayanginya...
aku rela bekorban untukmu sayang...

2hari berlalu...
kesayangan aku itu telh berpindah ke wad biasa...
kebimbangn ku sedikit menurun...
namun hatiku masih merusuh...
pada hari ini...21/10/09..
aku mendapat panggilan daripda orang yang merawatnya mengatakan ia telah sembuh namun masih perlu dijaga dengn rapi...
aku terus bergegas ke tempat rawatannya kerana aku amat merinduinya...
aku dinasihatkan agar sentiasa menjaganya dengan baik dan jgn lupa untuk mengmbil rawatan setersnya...
aku amat menyayangimu sayang...
aku bangga kau menjadi milikku...

oh..
selama dua hari aku memerlukanmu sayang...
akhirnya, kau kembali pada diriku...
terima kasih sayang...
waha laptop kasayangan ku....

1 comment:

  1. huhuhu... nice post
    typing error byok ler... hihihi
    anyway semoga kesygan mu cepat sembuh =)

    ReplyDelete